Lista dzieci wstępnie przyjętych do żłobka 2024/2025 LISTA

KOMUNIKAT

Planowana ilość wolnych miejsc do przyjęcia od 1 września 2024 roku – 65

Przy planowanych przyjęciach będą brane pod uwagę wnioski dzieci, które do 31 sierpnia br. spełnią kryterium wiekowe - ukończenie roku.

Na podstawie danych z dnia 30 kwietnia 2024 r. zostaną przygotowane listy dzieci wstępnie przyjętych do Miejskiego Żłobka „Kraina Maluszka” w Knurowie od 1 września 2024 r. W celu wykonania niezbędnych czynności rekrutacyjnych w dniu 30 kwietnia br. zostanie zablokowany dostęp do systemu elektronicznego naboru.

Harmonogram na 2024 rok

06.05.2024 r. (poniedziałek)
Wygenerowanie z systemu listy dzieci oczekujących na przyjęcie do żłobka od 01.09.2024 r. (wnioski o statusie „zaakceptowany”).
07.05.2024 r. (wtorek) – godz. 8.00

Wywieszenie na tablicy ogłoszeń w żłobku listy dzieci „wstępnie przyjętych” od 01.09.2024r. (nastąpi zmiana w systemie statusu wniosku z „zaakceptowany” na „wstępnie przyjęty”, potwierdzenie zmiany statusu zostanie automatycznie wysłane przez system na adres mailowy rodzica wskazany we wniosku).

07.05.2024 r. (wtorek) - 24.05.2024 r. (piątek)

Podpisywanie umów oraz składanie przez rodziców dzieci wstępnie przyjętych niezbędnych, aktualnych dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów, m.in. – potwierdzenie zatrudnienia, pobierania nauki, niepełnosprawności, wielodzietności itd. celem zawarcia umowy.


Ważne kroki:

  1. Kontakt z sekretariatem żłobka w celu odbioru 2 egzemplarzy umów oraz wniosku – do uzupełnienia przez rodziców, opiekunów prawnych
  2. Zwrot uzupełnionych i podpisanych umów, wniosku oraz wymaganych dokumentów do piątku 24.05.2024 r.

Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30
Wyjątek w środy: 08.05.2024 r. 15.05.2024 r. 22.05.2024 r.
sekretariat będzie czynny do 16.30

Umowy bez wymaganych dokumentów nie będą przyjmowane.
Po skompletowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów przez żłobek oraz podpisaniu umów, nastąpi zmiana statusu wniosku z „wstępnie przyjęty” na „przyjęty (potwierdzenie zmiany statusu zostanie automatycznie wysłane przez system na adres mailowy rodzica wskazany we wniosku).
Termin spotkania organizacyjnego oraz plan adaptacji zostanie podany przy podpisywaniu umowy.
WAŻNE !!!
Przyjęcia w trakcie roku szkolnego są realizowane zgodnie z postanowieniami § 4 pkt. 13– 19 Regulamin zapisów elektronicznych do Miejskiego Żłobka „Kraina Maluszka” w Knurowie.

 

 

 

 

Informuję, że zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2021r. o rodzinnym kapitale opiekuńczym Dz.U.2021 poz. 2270 Art. 53 ust. 1-4 i Art. 27 ust. 4 pkt. 11-14 ustawy zmieniającej  Art. 48 rodzice/opiekunowie prawni są obowiązani do dnia 14 stycznia 2022r., podmiotowi prowadzącemu odpowiednio żłobek przekazanie aktualnych danych:

1.    numer i serię dokumentu potwierdzającego tożsamość dziecka – w przypadku gdy dziecku nie nadano numeru PESEL;

2.     daty urodzenia rodziców;

3.    numery i serie dokumentów potwierdzających tożsamość rodziców – w przypadku gdy rodzicom nie nadano numeru PESEL;

4.    adres poczty elektronicznej i numer telefonu rodziców – o ile dane te uległy zmianie albo nie zostały przekazane przez rodziców dzieci objętych opieką w żłobku lub klubie dziecięcym podmiotowi prowadzącemu odpowiednio żłobek lub klub dziecięcy.

Powyższe dane można przekazać wypełniając formularz załączony do zawiadomienia, a następnie dostarczyć go do sekretariatu żłobka w jednej z następujących form: pocztą, kurierem lub osobiście. Wypełniają tylko Ci rodzice, których powyższe dane uległy zmianie.

Formularz: PDF

Ważne linki:  

https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20210002270/O/D20212270.pdf

https://www.gov.pl/web/polski-lad/rodzinny-kapital-opiekunczy

https://www.zus.pl/baza-wiedzy/biezace-wyjasnienia-komorek-merytorycznych/swiadczenia/-/publisher/details/1/rodzinny-kapital-opiekunczy/3068250

 

 

 

 

 

Szanowni Państwo,

 

Od 1 kwietnia 2021 r. do 30 września 2021 r. na terenie kraju trwa Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021.

 

Udział w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 jest obowiązkowy.

 

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań w 2021 r. jest realizowany następującymi metodami:

      metodą samospisu internetowego

aplikacja dostępna jest na stronie https://spis.gov.pl/,

 

      metodą wywiadu telefonicznego, dzwoniąc na infolinię spisową obsługiwaną przez pracowników statystyki publicznej od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00 pod numerem: 22 279 99 99,

 

      z uwagi na epidemię wywiady bezpośrednie nie będą realizowane do odwołania.

W ramach Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań zbierane są następujące dane:

-         Charakterystyka demograficzna osób,

-         Aktywność ekonomiczna osób,

-         Poziom wykształcenia,

-         Niepełnosprawność,

-         Migracje wewnętrzne i zagraniczne,

-         Charakterystyka etniczno-kulturowa,

-         Gospodarstwa domowe i rodziny,

-         Stan i charakterystyka zasobów mieszkaniowych (mieszkania i budynki).

 

Osoby, które dokonały samospisu internetowego zachęcamy do udziału w „Loterii Narodowego Spis Powszechnego Ludności i Mieszkań”  https://loteria.spis.gov.pl/

Do wygrania cenne nagrody!